Počet záznamov: 1  

Vvyužitie moderných manažérskych metód a CRM v procese riadenia organizácie

  1. Názov Vvyužitie moderných manažérskych metód a CRM v procese riadenia organizácie
    Autorské údajeMilan Kubina, Viliam Lendel
    Autor Kubina Milan
    Spoluautori Lendel Viliam
    Zdrojový dokument Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 3, č. 4 (2007), s. 29-36. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2007. ISSN 1336-7137
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá riadenie podnikové * marketing * riadenie reťazcov dodávateľských * manažment * riadenie vzťahov so zákazníkmi * benchmarking * kontroling
    AnotáciaSúčasná situácia v oblasti manažmentu. Moderné manažérske metódy. Petersov a Watermanov model dokonalosti. Reengineering. Kaizen. Systém riadenia kvality. Six Sigma. 3D Management. Hodnotový manažment. Systém merania výkonnosti BSC. Riadenie dodávateľského reťazca. Benchmarking. Controlinig. Nový marketingový prístup. Budovanie vzťahov. Stratégia udržiavania zákazníkov. Riadenie vzťahov so zákazníkmi.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF100.9 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.