Počet záznamov: 1  

Tvorba marketingového informačného systému v organizáciách verejného sektora

  1. Názov Tvorba marketingového informačného systému v organizáciách verejného sektora
    Preklad názvuCreation of marketing information systems in organizations of public sector
    Autorské údajeZoltán Rózsa
    Autor Rózsa Zoltán
    Zdrojový dokument Ekonomický a sociálny rozvoj Slovenskej republiky : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, 22. november 2007. S. 146-152. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2008. ISBN 978-80-89143-64-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá systémy informačné * marketing * sektor verejný * internet * systém CRM * riadenie vzťahov so zákazníkmi
    AnotáciaFunkcie marketingového informačného systému (MIS) v procese zvyšovania adaptability organizácie verejného sektora. Rozhodnutie o konkrétnom spôsobe obstarania MIS. Hodnotenie výkonnosti marketingového informačného systému. Integrácia internetu do marketingového informačného systému. Implementácia koncepcie CRM (Customer relationship management).
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.