Počet záznamov: 1  

Marketingmanagement

  1. Názov Marketingmanagement : Strategie - Instrumente - Umsetzung- Unternehmensführung
    Autorské údajeChristian Homburg, Harley Krohmer
    Autor Homburg Christian
    Spoluautori Krohmer Harley
    Vydavateľské údajeWiesbaden : Gabler , 2006. - 1375 s.
    Vydanie2. überarb. und erw. Aufl.
    ISBN3-8349-0063-X , 978-3-8349-0063-0
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing manažment * stratégia marketingová * nástroje marketingové * vedenie podniku * trh * správanie spotrebiteľa * konkurencia * výskum trhu * marketing strategický * produkty * politika cenová * marketing služieb * obchod * marketing medzinárodný * podnik * kontroling * riadenie personálne * kultúra podniková
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 1, prezenčne 1
    Signatúra827293, 829883

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    829883SEKSklad knižničného fonduvoľný
    827293OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.