Počet záznamov: 1
Marketingmanagement
Názov Marketingmanagement : Strategie - Instrumente - Umsetzung- Unternehmensführung Autorské údaje Christian Homburg, Harley Krohmer Autor Homburg Christian Spoluautori Krohmer Harley Vydavateľské údaje Wiesbaden : Gabler , 2006. - 1375 s. Vydanie 2. überarb. und erw. Aufl. ISBN 3-8349-0063-X , 978-3-8349-0063-0 Druh dokumentu učebnice Jazyk dokumentu nemčina Krajina vydania Nemecko Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing manažment * stratégia marketingová * nástroje marketingové * vedenie podniku * trh * správanie spotrebiteľa * konkurencia * výskum trhu * marketing strategický * produkty * politika cenová * marketing služieb * obchod * marketing medzinárodný * podnik * kontroling * riadenie personálne * kultúra podniková Báza dát KNIHY Počet ex. 2, z toho voľných 1, prezenčne 1 Signatúra 827293, 829883
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 829883 SEK Sklad knižničného fondu voľný 827293 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1