Počet záznamov: 1
Critical marketing
Názov Critical marketing : contemporary issues in marketing Autorské údaje edited by: Mark Tadajewski and Douglas Brownlie Ďalší autori Tadajewski Mark (Vedecký redaktor) Brownlie Douglas (Vedecký redaktor) Vydavateľské údaje Chichester : John Wiley & Sohn, Ltd. , 2008. - 401 s. ISBN 978-0-470-51198-5 Druh dokumentu zborníky Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Veľká Británia Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * marketing sociálny * správanie spotrebiteľa * výskum * vývoj * filozofia * spotrebitelia * demokracia * koncepcie * makromarketing * biológia * psychológia * spoločnosť * ideológia * vyjednávanie * ekológia * ženy * postmodernizmus * myslenie ekonomické Báza dát KNIHY Počet ex. 2, z toho voľných 1, prezenčne 1 Signatúra 827295, 829878
kniha
Call number Location Sublocation Info 827295 SEK Sklad knižničného fondu availaible 829878 SEK Všeobecná študovňa In-Library Use Only
Počet záznamov: 1