Počet záznamov: 1  

Critical marketing

  1. Názov Critical marketing : contemporary issues in marketing
    Autorské údajeedited by: Mark Tadajewski and Douglas Brownlie
    Ďalší autori Tadajewski Mark (Vedecký redaktor)
    Brownlie Douglas (Vedecký redaktor)
    Vydavateľské údajeChichester : John Wiley & Sohn, Ltd. , 2008. - 401 s.
    ISBN978-0-470-51198-5
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing sociálny * správanie spotrebiteľa * výskum * vývoj * filozofia * spotrebitelia * demokracia * koncepcie * makromarketing * biológia * psychológia * spoločnosť * ideológia * vyjednávanie * ekológia * ženy * postmodernizmus * myslenie ekonomické
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 1, prezenčne 1
    Signatúra827295, 829878

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    827295SEKSklad knižničného fonduvoľný
    829878SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.