Počet záznamov: 1
Internet a jeho využitie pri prezentácii spoločensky zodpovedných firiem
Názov Internet a jeho využitie pri prezentácii spoločensky zodpovedných firiem Autorské údaje Katarína Chomová Autor Chomová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Inovácie marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 21. apríla 2008, Bratislava, Spoločenská miestnosť Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 28-33. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2599-2 Výstup z projektu VEGA 1/0557/08 Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR
Poznámky VEGA 1/0557/08 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * firmy * zákazníci * spotrebitelia * zodpovednosť spoločenská * internet Anotácia Nárast informačného dopytu zodpovedných spotrebiteľov. Politický spotrebiteľ, ktorý svojimi peniazmi hlasuje za alebo proti určitej firme. Zodpovedný spotrebiteľ na Slovensku. Internet - najbohatší zdroj informácií o spoločensky zodpovedných firmách. Organizácia CSR Europe. Virálny marketing. Zvyšovanie angažovanosti zákazníkov. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 01013-004, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1