Počet záznamov: 1
Analysis of international marketing strategies in Slovak companies
Názov Analysis of international marketing strategies in Slovak companies Preklad názvu Analýza medzinárodných marketingových stratégií v slovenských podnikoch Autorské údaje Dagmar Lesáková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Management, economics and business development in the new european conditions : VI. international scientific conference : May 23th - 24th, 2008 in Brno - Rozdrojovice. S.. - Brno : Akademické nakladatelství CERM, s.r.o., 2008. ISBN 978-80-7204-582-2 Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
Poznámky VEGA 1/4582/07 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá stratégia marketingová * marketing medzinárodný * podnik malý * podnik stredný * analýzy * Slovensko Anotácia Príspevok prezentuje pravdepodobné správanie podniku v rozvíjajúcej sa medzinárodnej marketingovej stratégii. Využitie údajov zo 115 malých a stredných podnikov na Slovensku. Materiál a metódy. Výsledky a diskusia. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 01009-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1