Počet záznamov: 1  

Analysis of international marketing strategies in Slovak companies

  1. Názov Analysis of international marketing strategies in Slovak companies
    Preklad názvuAnalýza medzinárodných marketingových stratégií v slovenských podnikoch
    Autorské údajeDagmar Lesáková
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Management, economics and business development in the new european conditions : VI. international scientific conference : May 23th - 24th, 2008 in Brno - Rozdrojovice. S.. - Brno : Akademické nakladatelství CERM, s.r.o., 2008. ISBN 978-80-7204-582-2
    Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
    PoznámkyVEGA 1/4582/07
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá stratégia marketingová * marketing medzinárodný * podnik malý * podnik stredný * analýzy * Slovensko
    AnotáciaPríspevok prezentuje pravdepodobné správanie podniku v rozvíjajúcej sa medzinárodnej marketingovej stratégii. Využitie údajov zo 115 malých a stredných podnikov na Slovensku. Materiál a metódy. Výsledky a diskusia.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 01009-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.