Počet záznamov: 1  

Internet ako nástroj elektronickej formy vzdelávania spotrebiteľov

  1. Názov Internet ako nástroj elektronickej formy vzdelávania spotrebiteľov
    Autorské údajeMária Dzurová
    Autor Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Inovácie marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 21. apríla 2008, Bratislava, Spoločenská miestnosť Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 12-18. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2599-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0557/08 Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR
    PoznámkyVEGA 1/0557/08
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    Heslá vzdelávanie elektronické * spotrebitelia * projekty * internet
    AnotáciaVzdelávanie spotrebiteľov aktuálne sústredené na bezpečnosť výrobkov, zdravie, zdravý životný štýl a životné prostredie. Význam spotrebiteľského vzdelávania. Internet ako nástroj spotrebiteľského vzdelávania. Projekty, prostredníctvom ktorých spotrebiteľ získa správne odpovede na mnohé sporné otázky. Projekt Dolceta. E-con Network. Europa Diary 2006/2007.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 01013-007, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.