Počet záznamov: 1
Medzinárodná expanzia obchodných podnikov a jej perspektívy
Názov Medzinárodná expanzia obchodných podnikov a jej perspektívy Preklad názvu International expansion of trading companies and its perspectives Autorské údaje Monika Matušovičová Autor Matušovičová Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. Roč. 1, č. 2 (2008), s. 68-80. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
Poznámky VEGA č.1/0251/08 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá prostredie podnikateľské * Európska únia * podnik obchodný * internacionalizácia * manažment medzinárodný * stratégia marketingová Anotácia Analýza poznatkov dotýkajúcich sa problematiky hlavných typov rozhodovania medzinárodného obchodného manažmentu pri výbere globálnych marketingových stratégií. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ (1) - KNIHY Archív EPC E08 01113-012, OBF - Archív EPC, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2008: 1-4
článok
Počet záznamov: 1