Počet záznamov: 1  

Miesto bydliska ako faktor procesu nákupného rozhodovania spotrebiteľa

  1. Názov Miesto bydliska ako faktor procesu nákupného rozhodovania spotrebiteľa
    Preklad názvuDwelling place as factor of consumer`s decision-making process
    Autorské údajeKornélia Richterová, Helena Labská
    Autor Richterová Kornélia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Labská Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. Roč. 1, č. 2 (2008), s. 94-108. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1337-7493
    Výstup z projektu VEGA 1/3760/06 Trh, obchod a individuálna spotreba
    PoznámkyVEGA 1/3760/06
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá správanie spotrebiteľa * rozhodovanie individuálne * nákup * bývanie * domácnosti * prieskum spotrebiteľský
    AnotáciaPrezentácia možnej diferenciácie nákupného rozhodovania v závislosti od miesta bydliska, od charakteru produktu, resp. potreby, ktorú má uspokojiť. Ilustrácia na praktických príkladoch.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 01113-013, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.