Počet záznamov: 1
Vernosť značke a spotrebiteľ: aplikácia na trh športovej obuvi
Názov Vernosť značke a spotrebiteľ: aplikácia na trh športovej obuvi Preklad názvu Brand loyalty and consumer: application in sport shoe market Autorské údaje Mária Vojtková, Pavol Kita Autor Vojtková Mária EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI Spoluautori Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. Roč. 1, č. 2 (2008), s. 109-121. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/4598/07 Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy
Poznámky VEGA 1/4598/07 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá obuv * stratégia distribučná * značky výrobkov * trh * šport * spotrebitelia * Slovensko * lojálnosť zákazníkov Anotácia Charakteristika teoretických prístupov k vernosti značke a výsledky prieskumu postojov k značke slovenských spotrebiteľov na trhu športovej obuvi. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 01153-001, FHI - Archív EPC, kópia plného textu
: E08 01113-011, OBF - Archív EPC, originál dokumentuOdkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2008: 1-4
článok
Počet záznamov: 1