Počet záznamov: 1  

Vernosť značke a spotrebiteľ: aplikácia na trh športovej obuvi

  1. Názov Vernosť značke a spotrebiteľ: aplikácia na trh športovej obuvi
    Preklad názvuBrand loyalty and consumer: application in sport shoe market
    Autorské údajeMária Vojtková, Pavol Kita
    Autor Vojtková Mária EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI
    Spoluautori Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. Roč. 1, č. 2 (2008), s. 109-121. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1337-7493
    Výstup z projektu VEGA 1/4598/07 Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy
    PoznámkyVEGA 1/4598/07
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá obuv * stratégia distribučná * značky výrobkov * trh * šport * spotrebitelia * Slovensko * lojálnosť zákazníkov
    AnotáciaCharakteristika teoretických prístupov k vernosti značke a výsledky prieskumu postojov k značke slovenských spotrebiteľov na trhu športovej obuvi.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 01153-001, FHI - Archív EPC, kópia plného textu
    : E08 01113-011, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.