Počet záznamov: 1  

Modern marketing communication and consumer surveillance

  1. Názov Modern marketing communication and consumer surveillance
    Autorské údajeMiroslava Heczková
    Autor Heczková Miroslava
    Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Národohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of National Economy, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 1, č. 0 (Apríl 2008), s. 46-51. - Bratislava : Národohospodárska fakulta EU, 2008. ISSN 1336-1732
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá technológie informačné * ochrana osobnosti * technológie komunikačné * komunikácia marketingová * internet
    AnotáciaMarketingová komunikácia v globalizujúcom sa svete. Používanie internetu a problematika narušovania slobôd a súkromia. Ilustráčný príklad na nadnárodnej spoločnosti Google a jej produktov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 0-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.