Počet záznamov: 1  

Image og the multinational trade chains functioning in the Slovak food market

  1. Názov Image og the multinational trade chains functioning in the Slovak food market
    Preklad názvuImidž nadnárodných obchodných reťazcov pôsobiacich na slovenskom trhu potravín
    Autorské údajeĽudmila Nagyová, Zuzana Tonkovičová
    Autor Nagyová Ľudmila
    Spoluautori Tonkovičová Zuzana
    Zdrojový dokument Agricultural economics. Vol. 54, no. 8 (2008), s. 384-391. - Prague : Institute of Agricultural and Food Information, 2008. ISSN 0139-570X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Heslá reťazce obchodné * predajne * imidž * trh potravinový * spokojnosť zákazníkov * Slovensko
    AnotáciaAnalýza imidžu obchodných sietí bola vypracovaná na princípe 5-bodovej hodnotiacej škály, ktorá vyjadruje postoj respondentov ku každému z 29-ich atribútov skúmaných obchodných sietí. Podkladové údaje boli získané dotazníkovým prieskumom nákupného správania slovenských spotrebiteľov a výsledky prieskumu boli analyzované metódou sémantického diferenciálu. Na základe analýzy imidžu zahraničných obchodných sietí, pôsobiacich na slovenskom trhu, možno konštatovať spokojnosť respondentov s otváracou dobou predajní a dĺžkou predaja, lokalizáciou predajní, čistotou a vzhľadom predajní a dostatočným množstvom nákupných vozíkov. Nedostatky boli vnímané v oblasti promočných aktivít a v dĺžke doby čakania pri pokladni.
    URL http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/01945.pdf
    Báza dátČLÁNKY
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (1) - ČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.