Počet záznamov: 1  

Processes and problems of the marketing management adaptation at the EU market

  1. Názov Processes and problems of the marketing management adaptation at the EU market : the case of the Slovak meat processing industry
    Preklad názvuProcesy a problémy adaptácie marketingového manažmentu na trhu EÚ : prípad mäsospracujúceho priemyslu SR
    Autorské údajeElena Horská, Peter Orémus
    Autor Horská Elena
    Spoluautori Orémus Peter
    Zdrojový dokument Agricultural economics. Vol. 54, no. 8 (2008), s. 392-398. - Prague : Institute of Agricultural and Food Information, 2008. ISSN 0139-570X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá Európska únia * trhy * adaptácia * mäsopriemysel * výrobky * mäso * marketing manažment * Slovensko
    AnotáciaDefinovanie rozhodujúcich faktorov úspešnej adaptácie marketingového manažmentu novým podmienkam vnútorného trhu EÚ na základe výsledkov prieskumu vo vybraných podnikoch mäsospracujúceho priemyslu na Slovensku za obdobie rokov 2002-2006. Výsledky prieskumu poukazujú na dôležitosť diverzifikácie produktového portfólia a produktových inovácií v súlade s výživovými trendami, orientáciou na trhy krajín V4, trhy bývalých sovietskych republík a rozvoj marketingu vzťahov na všetkých úrovniach marketingovej vertikály.
    URL http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/01946.pdf
    Báza dátČLÁNKY
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.