Počet záznamov: 1
The service outputs of the marketing channels for furniture in Slovakia
Názov The service outputs of the marketing channels for furniture in Slovakia Autorské údaje Pavol Kita, Ferdinand Daňo Autor Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Zachowania konsumentów - stagnacja czy zmiana?. S. [304-314]. - Katowice : Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach, 2008. ISBN 978-83-89072-15-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Poľsko Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * kanály distribučné * spotrebitelia * nábytok * Slovensko Anotácia Služby poskytované marketingovými kanálmi pri nákupe nábytku. Požiadavky spotrebiteľa na služby marketingového kanála - výstupy. Marketingové kanály a ich význam pre distribúciu. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 01116-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1