Počet záznamov: 1
Le marketing achats
Názov Le marketing achats : stratégies et tactiques Autorské údaje Roger Perrotin Autor Perrotin Roger Vydavateľské údaje Paris : EYROLLES , 2007. - 206 s. Vydanie 3e éd. ISBN 978-2-7081-2618-3 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu francúzština Krajina vydania Francúzsko Systematika 339.138 - Marketing Heslá nákup * kúpa * obstarávanie * marketing nákupný * stratégia obchodná * taktika podniková * koncepcie * ponuka * dopyt * analýzy * informácie * portfólio * diagnostika podniková * ceny * produkty * komunikácia * obchod * plánovanie Báza dát KNIHY Počet ex. 3, z toho voľných 2, prezenčne 1 Signatúra 829286, 829287, 829290
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 829286 SEK Sklad knižničného fondu voľný 829287 SEK Sklad knižničného fondu voľný 829290 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1