Počet záznamov: 1
La communication marketing
Názov La communication marketing : concepts, techniques. stratégies Autorské údaje Jean-Marc Décaudin Autor Décaudin Jean-Marc Vydavateľské údaje Paris : Economica , 2003. - 381 s. Vydanie 3e éd. Edícia Gestion , Série: Politique générale, finance et marketing ISBN 2-7178-4619-0 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu francúzština Krajina vydania Francúzsko Systematika 339.138 - Marketing Heslá komunikácia marketingová * koncepcie * technika * stratégia marketingová * organizácia * legislatíva * médiá * propagácia priama * práca s verejnosťou * sektory hospodárske * spolupráca medzinárodná * rozpočty * audit Báza dát KNIHY Počet ex. 2, z toho voľných 2, prezenčne 0 Signatúra 829139, 829140
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 829139 SEK Sklad knižničného fondu voľný 829140 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1