Počet záznamov: 1  

La communication marketing

  1. Názov La communication marketing : concepts, techniques. stratégies
    Autorské údajeJean-Marc Décaudin
    Autor Décaudin Jean-Marc
    Vydavateľské údajeParis : Economica , 2003. - 381 s.
    Vydanie3e éd.
    Edícia Gestion , Série: Politique générale, finance et marketing
    ISBN2-7178-4619-0
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentufrancúzština
    Krajina vydaniaFrancúzsko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * koncepcie * technika * stratégia marketingová * organizácia * legislatíva * médiá * propagácia priama * práca s verejnosťou * sektory hospodárske * spolupráca medzinárodná * rozpočty * audit
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 2, prezenčne 0
    Signatúra829139, 829140

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    829139SEKSklad knižničného fonduvoľný
    829140SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.