Počet záznamov: 1  

Branding management

  1. Názov Branding management : la marque, de l'idée a l'action
    Autorské údajeGeorges Lewi et Jérôme Lacoeuilhe
    Autor Lewi Georges
    Spoluautori Lacoeuilhe Jérôme
    Vydavateľské údajeParis : Pearson Education , 2007. - 495 s.
    Vydanie2e éd.
    ISBN2-7440-7233-8 , 978-2-7440-7233-8
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentufrancúzština
    Krajina vydaniaFrancúzsko
    Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Heslá značky výrobné * manažment * značky výrobkov * stratégia marketingová * produkty * služby * podnik * marketing * psychológia * správanie spotrebiteľa * cyklus výrobku životný * revitalizácia * licencie * portfólio * záruka * spoľahlivosť výrobkov * hodnota * manažéri * stratégia podniková
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.4, z toho voľných 3, prezenčne 1
    Signatúra829475, 829476, 829480, 847348

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    829475SEKSklad knižničného fonduvoľný
    829476SEKSklad knižničného fonduvoľný
    829480SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    847348SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.