Počet záznamov: 1
Produkt ako nástroj marketingového mixu vysokých škôl
Názov Produkt ako nástroj marketingového mixu vysokých škôl Preklad názvu Product as a tool of university marketing mix Autorské údaje Jana Jurková Autor Jurková Jana EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Zdrojový dokument Marketing vzdelávacích inštitúcií : vedecký zborník príspevkov. S. 122-131. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2007. ISBN 978-80-89220-86-1 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba Heslá marketing mix * školy vysoké * vzdelávanie vysokoškolské * programy študijné Anotácia Produkt ako základný nástroj marketingového mixu vysokých škôl, ktorý má vlastné charakteristiky, vlastnosti, úrovne. Plánovanie marketingového mixu. Vybrané aspekty produktu vysokých škôl. Vysokoškolské vzdelávanie v podmienkach SR. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 01174-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1