Počet záznamov: 1  

Produkt ako nástroj marketingového mixu vysokých škôl

  1. Názov Produkt ako nástroj marketingového mixu vysokých škôl
    Preklad názvuProduct as a tool of university marketing mix
    Autorské údajeJana Jurková
    Autor Jurková Jana EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokumentMarketing vzdelávacích inštitúcií : vedecký zborník príspevkov. S. 122-131. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2007. ISBN 978-80-89220-86-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    Heslá marketing mix * školy vysoké * vzdelávanie vysokoškolské * programy študijné
    AnotáciaProdukt ako základný nástroj marketingového mixu vysokých škôl, ktorý má vlastné charakteristiky, vlastnosti, úrovne. Plánovanie marketingového mixu. Vybrané aspekty produktu vysokých škôl. Vysokoškolské vzdelávanie v podmienkach SR.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 01174-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.