Počet záznamov: 1  

Teória a prax marketingového riadenia v malých a stredných podnikoch

  1. Názov Teória a prax marketingového riadenia v malých a stredných podnikoch
    Autorské údajeŠtefan Majtán, Katarína Grančičová
    Autor Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Aktuálne otázky výskumu v ekonómii a manažmente : zborník vedeckých statí. S. 109-123. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2619-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá riadenie podnikové * marketing * klaster * podnik malý * podnik stredný * analýza ekonomická * stratégia marketingová
    AnotáciaAnalýza marketingových stratégií na báze rozmanitých marketingových premenných v súbore podnikov rôznych odvetví. Cielom výskumu bolo vytvoriť použitím metódy clustrovej analýzy skupiny-clustre podnikov, ktoré by sa vyznačovali vnútornou homogenitou. Takáto analýza umožňuje hlbší pohľad a pochopenie podstaty typológie marketingových stratégií a faktorov, ktoré ju podmieňujú.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - KNIHY
    Archív EPCE08 01286-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.