Počet záznamov: 1  

Vzťahový marketing ako nástroj konkurencieschopnosti podniku

  1. Názov Vzťahový marketing ako nástroj konkurencieschopnosti podniku : medzinárodné vedecké kolokvium : zborník príspevkov k vedeckému projektu VEGA 1/4600/07 : Bratislava, október 2008
    Súbežný názovRelationships marketing as device of company competitiveness : international scientific colloquium : colloquium proceedings related to scientific grant project VEGA 1/4600/07
    Autorské údajezostavovateľ / editor Milan Oreský
    Ďalší autori Oreský Milan (Zostavovateľ / Kompilátor) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Mariaš Miroslav (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Drahovská Oľga (Recenzent)
    Akcia/Korporácia Vzťahový marketing ako nástroj konkurencieschopnosti podniku . Medzinárodné vedecké kolokvium , Bratislava, Slovensko , 2008
    Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM] , 2008. - 135 s.
    ISBN978-80-225-2624-1
    PoznámkyVEGA 1/4600/07
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentuslovenčina, angličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * konkurencieschopnosť * podnik
    Kategória EPCRedakčné a zostavovateľské práce knižného charakteru (bibliografie, encyklopédie, katalógy, slovníky, zborníky...)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.2, z toho voľných 1, prezenčne 1
    Odkazy (6) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Signatúra827339, 827340
    Archív EPCE08 01605-001, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    827339SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    827340SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.