Počet záznamov: 1  

Marketingové stratégie MSP na zahraničných trhoch

  1. Názov Marketingové stratégie MSP na zahraničných trhoch
    Autorské údajeDagmar Lesáková
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Veda a výskum pre prax : zborník vedeckých statí. S. 39-48. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2617-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá stratégia marketingová * podnik malý * podnik stredný * Slovensko * trh zahraničný * vývoz * výkony podnikové
    AnotáciaAnalýza uplatňovaných exportných marketingových stratégií malých a stredných podnikov v SR. Analýza exportného výkonu podniku ako "nezávisle premennej". Význam skúmania minulého exportného výkonu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 01307-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.