Počet záznamov: 1
Generické marketingové stratégie
Názov Generické marketingové stratégie Autorské údaje Dagmar Lesáková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Aktuálne otázky výskumu v ekonómii a manažmente : zborník vedeckých statí. S. 101-108. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2619-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá stratégia marketingová * typológia * podnik * Slovensko * klaster * analýzy Anotácia Návrh typológie marketingových stratégií podnikov so sídlom v SR. Zostavenie typológie na báze výsledkov hodnotení správania sa vzorky 125 podnikov. Použitie clustrovej analýzy - vytvorenie skupín - clustrov podnikov. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 01302-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1