Počet záznamov: 1  

Factors of Competitive Product Success on the Market

  1. Názov Factors of Competitive Product Success on the Market
    Preklad názvuFaktory konkurenčného úspechu výrobku na trhu
    Autorské údajeJozef Mlákay
    Autor Mlákay Jozef EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Zdrojový dokumentZarządzanie produktem - teoria, praktyka, perspektywy. S. 471-476. - Poznań : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, 2008. ISBN 978-83-7417-353-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaPoľsko
    Systematika 338.33 - Výrobná štruktúra
    Heslá výrobky * produkty * konkurencieschopnosť * trh * inovácia výrobkov
    AnotáciaCharakteristika a ciele rozhodovania pri perspektíve tvorby výrobku. Inovácia výrobkov ako kľúčový proces. Podpora faktorov komerčného úspechu výrobku (produktu). Stratégia očakávaného úspechu výrobku na trhu.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 01389-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.