Počet záznamov: 1
Application of the ethics principles in the product marketing at present
Názov Application of the ethics principles in the product marketing at present Preklad názvu Aplikácia etických princípov v produktovom marketingu Autorské údaje Gabriela Dubcová Autor Dubcová Gabriela EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of the Faculty of Business Management, University of Economics, Bratislava. Roč. 5, č. 2 (2008), s. 83-94. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1336-3301 Poznámky VEGA 1/3828/06 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * ochrana spotrebiteľa * etika * kontrola kvality * kontrola predaja * balenie * Slovensko * Európska únia * bezpečnosť výrobkov Anotácia Teória náležitej starostlivosti o spotrebiteľa. Atribúty kvality produktu. Etika v marketingu. Základné otázky etiky produktového marketingu. Ochrana spotrebiteľa. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 01468-010, FPM - Archív EPC, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2008: 1-3
článok
Počet záznamov: 1