Počet záznamov: 1  

Produktové inovácie v ponuke komerčných bánk a ich vplyv na predaj

  1. Názov Produktové inovácie v ponuke komerčných bánk a ich vplyv na predaj
    Preklad názvuProduct innovations in the offer of the commercial banks and their influence on retail
    Autorské údajeEva Hanuláková, Peter Hanulák
    Autor Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Hanulák Peter
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. Roč. 1, č. 3 (2008), s. 73-82. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1337-7493
    Výstup z projektu VEGA 1/4598/07 Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy
    PoznámkyVEGA 1/4598/07
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 336.71 - Bankovníctvo. Banky
    Heslá banky obchodné * Slovensko * bankovníctvo retailové * trh finančný * služby bankové * inovácia * klienti
    AnotáciaPodstata štruktúrovaných produktov a ich miesto v ponuke bánk. Členenie štruktúrovaných produktov. Charakteristika štruktúrovaných produktov vo vybraných slovenských bankách.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01528-012, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.