Počet záznamov: 1  

Obraz ženy v reklame

  1. Názov Obraz ženy v reklame
    Preklad názvuWomen in advertising
    Autorské údajeMartina Štofaniková
    Autor Štofaniková Martina EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku II. : vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu (pri príležitosti 55. výročia vzniku fakulty) : Bratislava, 15.10.2008. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2008. ISBN 978-80-225-2628-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Heslá reklama * ženy
    AnotáciaAko by mala takáto reklama zacielená na ženy vyzerať, a akým smerom by sa mala reklama zacielená na ženy v budúcnosti uberať. Ženy v reklame, len sexuálny symbol ? Prelomová "Kampaň za skutočnú krásu" začala rúcať genderové stereotypy. Ako by mala vyzerať reklama cielená na ženy. Ženy a reklama v budúcnosti.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 01390-061, FPM - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.