Počet záznamov: 1
Základy marketingu v umení a kultúre
Názov Základy marketingu v umení a kultúre Autorské údaje Mária Tajtáková Autor Tajtáková Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Proman: projektový manažér : príloha časopisu EuroRegióny. Roč. 2, č. 1 (2007), s. 10-11. - Bratislava : ERA OZ, 2007 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * kultúra * umenie * spotrebitelia * ponuka * dopyt Anotácia Zásady uplatnenia marketingu v kultúre. Dominantné uplatnenie postupu inside-out. Podriadenosť marketingu umeleckým cieľom. Spotrebiteľ ako stredobod záujmu. Špecifiká ponuky a dopytu v kultúre. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 01689-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-6
článok
Počet záznamov: 1