Počet záznamov: 1  

Základy marketingu v umení a kultúre

  1. Názov Základy marketingu v umení a kultúre
    Autorské údajeMária Tajtáková
    Autor Tajtáková Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Proman: projektový manažér : príloha časopisu EuroRegióny. Roč. 2, č. 1 (2007), s. 10-11. - Bratislava : ERA OZ, 2007
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * kultúra * umenie * spotrebitelia * ponuka * dopyt
    AnotáciaZásady uplatnenia marketingu v kultúre. Dominantné uplatnenie postupu inside-out. Podriadenosť marketingu umeleckým cieľom. Spotrebiteľ ako stredobod záujmu. Špecifiká ponuky a dopytu v kultúre.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 01689-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.