Počet záznamov: 1  

Základy marketingu v umení a kultúre

  1. Názov Základy marketingu v umení a kultúre
    Autorské údajeMária Tajtáková
    Autor Tajtáková Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Štarchoň Peter (Recenzent)
    Sitárová Anna (Recenzent)
    Vydavateľské údajeNesluša : Progressus Slovakia , 2007. - 120 s.
    ISBN978-80-969642-4-6
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * umenie * kultúra
    Kategória EPCVedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (8) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (1) - ČLÁNKY
    Archív EPCE08 01499-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.