Počet záznamov: 1  

Špecifiká marketingu opery

  1. Názov Špecifiká marketingu opery
    Autorské údajeMária Tajtáková
    Autor Tajtáková Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument EDAMBA : 6. medzinárodná vedecká konferencia doktorandov EU v Bratislave, Obchodná fakulta, Bakalárske štúdium v Nových Zámkoch 2003 : zborník prác. S. 464-467. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2003. ISBN 80-225-1743-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE03 00049-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.