Počet záznamov: 1  

Recenzia publikácie

  1. Názov Recenzia publikácie : [Priamy marketing alebo priama cesta ako si získať a udržať zákazníka]
    Autorské údajeMária Tajtáková
    Autor Tajtáková Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentMladý ekonóm 2005: znalostná ekonomika - piliere, ciele, stratégie : zborník z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou : Bratislava, jún 2005. S. 129-130. - Hronský Beňadik : Netri, 2005. ISBN 80-89202-05-5
    Recenz.dok. Priamy marketing / Peter Štarchoň, Jan Faltys, Jaroslava Dzugasová. - Bratislava : Direct Marketing Beta, 2004
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCRecenzie v časopisoch a zborníkoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE05 01535-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.