Počet záznamov: 1  

Techniky predaja ako nástroj ponuky podnikov

  1. Názov Techniky predaja ako nástroj ponuky podnikov
    Autorské údajePavol Kita
    Autor Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Nové prístupy k riadeniu ponuky podnikov a jazyková výchova ekonomických odborníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie vydaný pri príležitosti roka interkultúrneho dialógu Európskej únie : Bratislava, 2. október 2008. S. 125-137. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. ISBN 978-80-225-2621-0
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.18 - Obchodná technika
    Heslá podnik * ponuka * zákazníci * predaj * predajcovia * technika predaja
    AnotáciaPodstata a techniky predaja, proces predaja. Techniky predaja - techniky prípravy obchodného rokovania, techniky získavania kontaktu so zákazníkom. techniky spoznávania potrieb zákazníka, techniky syntézy poznatkov predajcu o zákazníkovi, techniky argumentácie, techniky predkladania návrhov ponuky, techniky prekonávania námietok zákazníka, techniky predaja ceny, techniky uzatvorenia predaja.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 01763-005, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.