Počet záznamov: 1  

Vzdelaný spotrebiteľ ako nástroj konkurencieschopnosti podniku

  1. Názov Vzdelaný spotrebiteľ ako nástroj konkurencieschopnosti podniku
    Autorské údajeMária Dzurová, Marína Korčoková, Martina Mráziková
    Autor Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Korčoková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Mráziková Martina EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Nová teorie ekonomiky a managementu organizací : sborník z mezinárodní vědecké konference pořádané pod heslem "Svět v pohybu" realizovanou v rámci výzkumného záměru Nová teorie ekonomiky a managementu organizací a jejich adaptační procesy : Praha, 17.10.2008. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze - Nakladatelství Oeconomica, 2008. ISBN 978-80-245-1408-6
    PoznámkyVEGA 1/0557/08
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá spotrebitelia * vzdelávanie * ochrana spotrebiteľa * právo * ochrana zdravia * bezpečnosť výrobkov * obaly * hospodárenie finančné * reklamácie * internet
    AnotáciaSpotrebiteľské vzdelávanie. Význam vzdelávania spotrebiteľa. Oblasti pre spotrebiteľské vzdelávanie. Internet ako nástroj spotrebiteľského vzdelávania. Internetový projekt Dolceta. Európska tematická sieť spotrebiteľského vzdelávania: E-con network.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 01597-004, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.