Počet záznamov: 1
Vybrané faktory ovplyvňujúce vernosť značke spotrebiteľa na slovenskom trhu športovej obuvi
Názov Vybrané faktory ovplyvňujúce vernosť značke spotrebiteľa na slovenskom trhu športovej obuvi Autorské údaje Pavol Kita Autor Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07 [doba riešenia 1.1.2007-31.12.2009]. S. 76-93. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2632-6 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Heslá značky výrobkov * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * obuv * šport * prieskum spotrebiteľský * Slovensko Anotácia Problematika vernosti spotrebiteľa ku značke. Vybrané faktory ovplyvňujúce vernosť spotrebiteľa ku značke. Prieskum venovaný skúmaniu vzťahu spotrebiteľ - značka. Všeobecná metodológia prieskumu. Odpovede na hypotézy. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 01606-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1