Počet záznamov: 1  

Komunikačné aktivity: dôležitá súčasť vzťahového marketingu

  1. Názov Komunikačné aktivity: dôležitá súčasť vzťahového marketingu
    Preklad názvuCommunication activities: important part of relationship marketing
    Autorské údajeHelena Labská
    Autor Labská Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Vzťahový marketing ako nástroj konkurencieschopnosti podniku : medzinárodné vedecké kolokvium : zborník príspevkov k vedeckému projektu VEGA 1/4600/07 : Bratislava, október 2008. S. 90-94. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2008. ISBN 978-80-225-2624-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * systém CRM * zákazníci * spotrebitelia * riadenie vzťahov so zákazníkmi * obchod * nákup * komunikácia
    AnotáciaNajrozšírenejšia technika budovania vzťahového marketingu - metóda CRM. CRM a jej vývoj. Komunikácia a získavanie nového zákazníka. Kontaktné centrá v komunikácii. Využívanie vernostných kariet.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 01605-005, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.