Počet záznamov: 1  

Marketing v spotrebných družstvách

  1. Názov Marketing v spotrebných družstvách
    Preklad názvuMarketing in consumer cooperatives
    Autorské údajeJán Sciranka
    Autor Sciranka Ján EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku II. : vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu (pri príležitosti 55. výročia vzniku fakulty) : Bratislava, 15.10.2008. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2008. ISBN 978-80-225-2628-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 334.73 - Družstvá
    Heslá družstvá spotrebné * marketing * nástroje marketingové * reklama * kampane reklamné * náklady
    AnotáciaKaždý podnik, ktorý chce v turbulentnom podnikateľskom prostredí prežiť, sa musí venovať problematike marketingu. Autor sa zameriava na spotrebné družstvo COOP Jednota Slovensko, s.d., kde ilustruje, na akom princípe fungujú marketingové aktivity v spotrebných družstvách.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 01390-058, FPM - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.