Počet záznamov: 1  

Cause related marketing ako efektívne partnerstvo ziskového a neziskového sektora

  1. Názov Cause related marketing ako efektívne partnerstvo ziskového a neziskového sektora
    Autorské údajeIvana Mižičková
    Autor Mižičková Ivana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Scientia Iuventa 2008 : proceedings of reviewed papers from international scientific conference of PhD. students : Banská Bystrica, 13. jún 2008. - Banská Bystrica : Matej Bel University, Faculty of Economics, 2008. ISBN 978-80-8083-582-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * pojmy * organizácie neziskové * partnerstvo verejno-súkromné * podnik súkromný * zákazníci * nástroje marketingové * spotrebitelia
    AnotáciaProblematika caused related marketingu (CRM) s dôrazom na jeho využiteľnosť v praxi podnikateľských subjektov. Teoretické zázemie využívania CRM. Subjekty CRM a partnerstvo. Výhody a nevýhody spojené s aplikáciou CRM v praxi. Predpoklady úspechu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 01154-005, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.