Počet záznamov: 1
Cause related marketing ako efektívne partnerstvo ziskového a neziskového sektora
Názov Cause related marketing ako efektívne partnerstvo ziskového a neziskového sektora Autorské údaje Ivana Mižičková Autor Mižičková Ivana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Scientia Iuventa 2008 : proceedings of reviewed papers from international scientific conference of PhD. students : Banská Bystrica, 13. jún 2008. - Banská Bystrica : Matej Bel University, Faculty of Economics, 2008. ISBN 978-80-8083-582-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * pojmy * organizácie neziskové * partnerstvo verejno-súkromné * podnik súkromný * zákazníci * nástroje marketingové * spotrebitelia Anotácia Problematika caused related marketingu (CRM) s dôrazom na jeho využiteľnosť v praxi podnikateľských subjektov. Teoretické zázemie využívania CRM. Subjekty CRM a partnerstvo. Výhody a nevýhody spojené s aplikáciou CRM v praxi. Predpoklady úspechu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 01154-005, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1