Počet záznamov: 1  

Formy priameho marketingu používané na budovanie vzťahov so zákazníkmi

  1. Názov Formy priameho marketingu používané na budovanie vzťahov so zákazníkmi
    Preklad názvuDirect marketing forms applied for building-up relationships with customers
    Autorské údajeLucia Michalková
    Autor Michalková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Vzťahový marketing ako nástroj konkurencieschopnosti podniku : medzinárodné vedecké kolokvium : zborník príspevkov k vedeckému projektu VEGA 1/4600/07 : Bratislava, október 2008. S. 95-101. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2008. ISBN 978-80-225-2624-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing priamy * komunikácia marketingová * telemarketing * pošta elektronická * zákazníci
    AnotáciaCharakteristika jednotlivých foriem priameho marketingu, ktoré sa používajú na budovanie vzťahov so zákazníkmi: direct mail, telemarketing - aktívny a pasívny, e-mail marketing.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 01605-006, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.