Počet záznamov: 1  

Pravá tvár európskeho spotrebiteľa

  1. Názov Pravá tvár európskeho spotrebiteľa
    Autorské údajeElena Trenčianska, Otília Zorkóciová
    Autor Trenčianska Elena
    Spoluautori Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Eurobiznis : mesačník o ekonomike a podnikaní. Roč. 8, č. 9 (2008), s. 38-41. - Bratislava : Versa Media, 2008. ISSN 1336-393X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá trh spoločný * Európska únia * spotrebitelia * tovar * štýl životný
    AnotáciaEurópa vytvára obrovský, ekonomicky silný priestor vo forme spoločného európskeho trhu, na ktorom boli odstránené obchodné bariéry Diferencovaný marketingový prístup. Kultúrne odlišnosti na medzinárodnom trhu. Prístupy hodnotenia európskeho spotrebiteľa. Smerovanie tokov tovarov. Významné zmeny v urbanizácii. Mobilita života. Zaneprázdnenosť. Originalita, úspech a relax.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 00084-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 1-11

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.