Počet záznamov: 1  

Market research as a source of information about social situation

  1. Názov Market research as a source of information about social situation
    Preklad názvuPrieskum trhu ako zdroj informácií o sociálnej situácii
    Autorské údajeEva Sodomová, Mária Vojtková, Branislav Pacák
    Autor Sodomová Eva EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI
    Spoluautori Vojtková Mária EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI
    Pacák Branislav
    Zdrojový dokument Statistics in management of social and economic development : 14th ukrainian-polish-slovak scientific conference : september 24-28, 2007 Odessa, Ukraine. S. 21-27. - Odesa : PALMIRA, 2008
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaUkrajina
    Systematika 519.2 - Pravdepodobnosť a matematická štatistika
    Heslá prieskum trhu * metódy štatistické * analýzy * analýza štatistická * analýza conjoint
    AnotáciaMultivariačné metódy prieskumu trhu. Spoločná analýza. Analýza conjoint. Korešpondenčná analýza. Príklady aplikácie.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 01569-006, FHI - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.