Počet záznamov: 1
The value creation process
Názov The value creation process Preklad názvu Proces tvorby hodnoty Autorské údaje Dagmar Lesáková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument CRM 2008 : Customer Relationship Management ‘08 : the international scientific conference : proceedings of the abstracts organized in framework of grant GACR 402/06/0577 “Increase of Company Performance Efficiency through Differentiated CRM on the Basis of Customer Actual and Potential Value to a company” : September, 24th - 25th, 2008 Pardubice. S. 95-99. - Pardubice : Univerzity of Pardubice, 2008. ISBN 978-80-7395-130-6 Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
Poznámky VEGA 1/4582/07 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá hodnota * systém CRM * riadenie vzťahov so zákazníkmi * stratégia marketingová Anotácia Podstata hodnoty. Tvorba hodnoty cez "jadro" a rozšírenú ponuku. Úloha vzťahov vo vývoji hodnoty. Úloha kvality vo vývoji hodnoty. Prínos hodnoty. Stanovenie hodnoty. Tradičné nástroje stanovenia hodnoty pre zákazníka. Analýza trade-off. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 01589-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1