Počet záznamov: 1  

Corporate social responsibility (CSR): proklamace nebo ekonomická nutnosť?

  1. Názov Corporate social responsibility (CSR): proklamace nebo ekonomická nutnosť?
    Preklad názvuCorporate social responsibility (CSR): only a proclamation or economic necessity?
    Autorské údajeJiří Hlaváček
    Autor Hlaváček Jiří
    Spoluautori Hlaváček Michal
    Zdrojový dokument Politická ekonomie : teorie, modelování, aplikace. Roč. 56, č. 5 (2008), s. 579-597. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 2008. ISSN 0032-3233
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 331.107 - Spolurozhodovanie. Vnútropodniková demokracia
    Heslá zodpovednosť spoločenská * firmy * skupiny záujmové * etika * prostredie ekonomické * Česko * pojmy
    AnotáciaZáujmové skupiny (stakeholders). Vymedzenie a klasifikácia. Ohľaduplnosť a dôveryhodnosť v správaní firiem. Etika v českom ekonomickom prostredí. Teória corporate social responsibility. Motivácia firiem k spoločensky zodpovednému správaniu sa. Metódy a nástroje pre implementáciu zásad spoločensky zodpovednému správaniu sa.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 1-6

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF197.1 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.