Počet záznamov: 1
Corporate social responsibility (CSR): proklamace nebo ekonomická nutnosť?
Názov Corporate social responsibility (CSR): proklamace nebo ekonomická nutnosť? Preklad názvu Corporate social responsibility (CSR): only a proclamation or economic necessity? Autorské údaje Jiří Hlaváček Autor Hlaváček Jiří Spoluautori Hlaváček Michal Zdrojový dokument Politická ekonomie : teorie, modelování, aplikace. Roč. 56, č. 5 (2008), s. 579-597. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 2008. ISSN 0032-3233 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 331.107 - Spolurozhodovanie. Vnútropodniková demokracia Heslá zodpovednosť spoločenská * firmy * skupiny záujmové * etika * prostredie ekonomické * Česko * pojmy Anotácia Záujmové skupiny (stakeholders). Vymedzenie a klasifikácia. Ohľaduplnosť a dôveryhodnosť v správaní firiem. Etika v českom ekonomickom prostredí. Teória corporate social responsibility. Motivácia firiem k spoločensky zodpovednému správaniu sa. Metódy a nástroje pre implementáciu zásad spoločensky zodpovednému správaniu sa. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2008: 1-6
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 197.1 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1