Počet záznamov: 1
Spokojnosť zákazníka - predpoklad posilnenia pozície organizácie
Názov Spokojnosť zákazníka - predpoklad posilnenia pozície organizácie Preklad názvu Customer´s satisfaction - supposition of strengthened organization´s position Autorské údaje Martin Miklánek Autor Miklánek Martin Zdrojový dokument Kvalita : odborný časopis o systémoch manažérstva. Roč. 16, č. 3 (2008), s. 33-36. - Žilina : MASM, 2008. ISSN 1335-9231 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá zákazníci * spokojnosť zákazníkov * organizácie * riadenie vzťahov so zákazníkmi Anotácia Zmena vzťahov medzi organizáciami. Manažovanie vzťahu so zákazníkmi. CRM - odvetvie manažérstva zaoberajúce sa vzťahmi so zákazníkmi, jeho charakteristika. Očakávanie zákazníka. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2008: 1-4
článok
Počet záznamov: 1