Počet záznamov: 1  

Spokojnosť zákazníka - predpoklad posilnenia pozície organizácie

  1. Názov Spokojnosť zákazníka - predpoklad posilnenia pozície organizácie
    Preklad názvuCustomer´s satisfaction - supposition of strengthened organization´s position
    Autorské údajeMartin Miklánek
    Autor Miklánek Martin
    Zdrojový dokument Kvalita : odborný časopis o systémoch manažérstva. Roč. 16, č. 3 (2008), s. 33-36. - Žilina : MASM, 2008. ISSN 1335-9231
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá zákazníci * spokojnosť zákazníkov * organizácie * riadenie vzťahov so zákazníkmi
    AnotáciaZmena vzťahov medzi organizáciami. Manažovanie vzťahu so zákazníkmi. CRM - odvetvie manažérstva zaoberajúce sa vzťahmi so zákazníkmi, jeho charakteristika. Očakávanie zákazníka.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.