Počet záznamov: 1  

Strategický marketing

  1. Názov Strategický marketing
    Autorské údajeDagmar Jakubíková
    Autor Jakubíková Dagmar
    Vydavateľské údajePraha : Grada Publishing , 2008, dotlač 2009, dotlač 2011. - 269 s.
    Edícia Expert
    ISBN978-80-247-2690-8
    Obálkový názovStrategický marketing : strategie a trendy
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing strategický * riadenie podnikové * firmy * riadenie strategické * organizácie * koncepcie * plánovanie strategické * analýzy * marketing mix * produkty * politika * distribúcia * politika cenová * komunikácia
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.4, z toho voľných 2, prezenčne 1
    Signatúra829777, 829812, 829902, 853807

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    829777SEKSklad knižničného fonduvypožičaný
    829902SEKSklad knižničného fonduvoľný
    853807SEKSklad knižničného fonduvoľný
    829812OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.