Počet záznamov: 1
Uplatnenie marketingu vo vzťahu k distribúcii a jej postavenie v marketingovom mixe vysokej školy
Názov Uplatnenie marketingu vo vzťahu k distribúcii a jej postavenie v marketingovom mixe vysokej školy Autorské údaje Eva Hanuláková, Ivana Kováčiková Autor Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Kováčiková Ivana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07 [doba riešenia 1.1.2007-31.12.2009]. S. 119-128. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2632-6 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * marketing mix * plánovanie strategické * komunikácia marketingová * personál * vzdelávanie vysokoškolské * školy vysoké Anotácia Východiská marketingu a jeho využitie v sektore vysokých škôl. Strategické prístupy k uplatňovaniu marketingu vysokej školy. Podstata a špecifiká marketingového mixu vysokej školy. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 00025-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1