Počet záznamov: 1  

Uplatnenie marketingu vo vzťahu k distribúcii a jej postavenie v marketingovom mixe vysokej školy

  1. Názov Uplatnenie marketingu vo vzťahu k distribúcii a jej postavenie v marketingovom mixe vysokej školy
    Autorské údajeEva Hanuláková, Ivana Kováčiková
    Autor Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Kováčiková Ivana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07 [doba riešenia 1.1.2007-31.12.2009]. S. 119-128. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2632-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * marketing mix * plánovanie strategické * komunikácia marketingová * personál * vzdelávanie vysokoškolské * školy vysoké
    AnotáciaVýchodiská marketingu a jeho využitie v sektore vysokých škôl. Strategické prístupy k uplatňovaniu marketingu vysokej školy. Podstata a špecifiká marketingového mixu vysokej školy.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 00025-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.